
Jeśli masz ochotę zgłębić więcej informacji na prezentowany wątek – odsyłam do tego serwisu (http://www.galeriaoswietlenia.pl/1731-lampy-downlight), ponieważ odnajdziesz na niej dokładne dane, które wyjątkowo Cię zainteresują.
Ale wejście sieci handlowych do Polski zmieniło również w dużym stopniu rynek promocji, co w sumie zwykli ludzie również mogą bardzo często zobaczyć w swoich skrzynkach pocztowych i na klatkach schodowych w blokach. Mianowicie będzie tu chodzić o reklamowe gazetki, które zaczęto używać do reklamowania oferty sklepów, a zwłaszcza jakiś wyprzedaży i promocji. Specjaliści oceniają, że kontakt z gazetkami może mieć więcej niż połowa klientów w naszych miastach, a spora ich część będzie robić na ich podstawie zakupy. Na pewno to świadczy o bardzo dużej skuteczności tej formy reklamy, trudno się więc dziwić, że duże sklepy stosują ją od lat, a coraz częściej zaczynają też sięgać po nią mniejsi sprzedawcy.

Ten artykuł jest bardzo interesujący, ale bez wahania zobacz też podobny opublikowany tu (http://acana.com.pl/karma/czym-karmic-kota-kastrata/) w innym serwisie post – on również jest godny uwagi.
Najczęściej ich grubość wynosi od kilku do kilkunastu stron, lecz mogą się zdarzyć także gazetki, które mają ich kilkadziesiąt. Najbardziej skuteczne w gazetkach jest operowanie wysokością cen, jeżeli się poda starą, wysoką cenę i przy niej promocyjną, to będzie to ogromnie skuteczne wśród potencjalnych klientów.