To raczej oczywiste, że jedną z najpopularniejszych postaci reklamy są wizytówki. Niełatwo sobie wyobrazić sytuację, kiedy jesteśmy proszeni o dane teleadresowe naszej spółki i w odpowiedzi wyciągamy po kartkę papieru, na której zapisujemy odpowiednie dane.
Byłaby to znaczna strata wizerunkowa.

ocena

Autor: superscheeli
Źródło: http://www.flickr.com
Na szczęście kupno wizytówek jest bardzo tanim rozwiązaniem, jednak tutaj warto jest zwracać uwagę na to, że nie należy korzystać z darmowych szablonów, ponieważ jest duże niebezpieczeństwo, że wymienimy się z naszym kontrahentem takimi samymi wzorami. Można tego uniknąć składając zamówienie na indywidualny projekt. A prawda jest taka, że wizytówki klasyczne (link do strony) są niezwykle tanie. Są poza tym wyszukane i z pewnością nie przyniosą nam upokorzenia. Mogą być one wykonane na papierze kredowym w gramaturze w zakresie 300-350g. Papier kredowy o gramaturze 350g to obustronnie bielony karton. Jest w większym stopniu gładki, ale mniej sztywny niż papier o gramaturze 300g. Rozmiar to najczęściej 90x50mm, gdyż takie znakomicie mieszczą się w jakimkolwiek dedykowanym wizytówkom etui.
pieniądze

Autor: nikcname
Źródło: http://www.flickr.com
Do nabycia są naturalnie inne formaty, np. 85×55 czy też 90x45mm albo o całkowicie odmiennych kształtach niż prostokąt. Inne wymiary dobiera się dlatego, żeby w jakiś sposób odróżnić swą promocję spomiędzy innych kartoników. Jednak to nie jedyny możliwy sposób na wyróżnienie wizytówki. Nawet te typowe mogą być zaDrukowane dwustronnie. Ponadto wizytówki mogłyby mieć rozmaity kolor nadruku, np. 4+0 lub 4+4 CMYK.

Wizytówki klasyczne są pokrywane lakierem dyspersyjnym, co zabezpiecza przed starciem. Żeby zlecić takie wizytówki, wystarczyłoby tylko umówić się z profesjonalną agencją reklamową oraz ustalić szczegóły zamówienia.