
Z tej przyczyny posiadacze dużych sklepów wykupują reklamy w telewizji, które docierają do szerokiego grona klientów. Do niezwykle specyficznych metod reklamy właściwych sklepom zalicza się jednak drukowanie gazetek promocyjnych. Są to charakterystyczne druki dzięki którym możliwe jest powiadomienie odbiorcy zarówno o towarach dostępnych w sklepie, jak i o obecnych akcjach czy promocjach.
Stałe elementy druków reklamowychGazetki promocyjne (–>super promocje na drukowne są zarówno przez największe, jak i przez nieco mniej znaczące sklepy. Są to zwykle sklepy spożywcze, bywają to jednak również (powołaj się na nas) drogerie. Jednym z zasadniczych elementów tych druków, jaki musi się tam znaleźć, to część z informacjami na temat kontaktu. W rubryce takiej zazwyczaj umieszczone są adresy wszystkich lub największych sklepów danej sieci na terenie Polski. Za każdym razem również (serwis internetowy) w tym punkcie podaje się adres strony WWW sklepu, a także dane teleadresowe. Stałym elementem jest numer infolinii telefonicznej, na którą mogą dzwonić odbiorcy w przypadku zastrzeżeń lub wątpliwości związanych z ofertą.
Gazetki w unowocześnionej formieTypowy sposób produkcji i dystrybucji gazetek promocyjnych polega na drukowaniu ich w wielkich nakłądach i dostarczaniu klientom do domów.