Dla postępowych przedsiębiorstw satysfakcja konsumenta jest niezwykle istotnym miernikiem sukcesu

Bez skrępowania można oznajmić, że działające w sieci firmy mają znacznie łatwiejszą drogę, aby zdobyć od klienta opinię odnośnie zakupionego towaru. Treściwe testy umożliwiają zdobyć zdanie dotyczące obsługi bądź artykułu co ma duże znaczenie zarówno dla światowych marek, jak i nowszych firm . Potrzeby stale się zmieniają więc badanie satysfakcji klientów winno być organizowane regularnie. W szeregu przypadków nawet najdrobniejszy błąd podczas obsługi jest w stanie sporo kosztować i tworzyć dla firmy dużą porażkę. Kardynalną zasadą powinno być wobec tego troszczenie się o każdego klienta tak, jakby był on najważniejszym . Urządzane w przeróżny sposób badania (łącze) marketingowe to dla firm alternatywa pozyskania komentarzy na temat ich działalności. To z kolei istotnie działa na podejmowane działania, które wielokrotnie są wyjątkowo odważne. Jest to jednakże niezbędne jeśli firma pragnie utrzymać się na rynku.
Autor