Reklamy typu outdoor. Gdzie je zamówić? Czy opłaca się w nie zainwestować?
reklama outdoorowa łączy się z ogromnym rozmiarem, współczesnymi nośnikami, a nawet niestandardowymi rozwiązaniami. Obejmuje ona obszerne spektrum publikatorów – od dynamicznych (mieniące się światła) do biernych (plakat).
Sytuowana jest na ulicy, w miejscach użyteczności publicznej jak też w środkach komunikacji miejskiej. To przesył reklamowy, który odróżnia się od innych nośników. Reklama outdoorowa – w przeciwieństwie do reklam nadawanych w mediach – nie dąży do dostarczenia jak najogromniejszej ilości wiadomości. Jej zamysłem jest zapewnienie szybkiej identyfikacji artykułu. Czasami przekaz – żeby zakorzenić się w świadomości – ogranicza się do podania jednego słowa, na przykład nazwy przedsiębiorstwa. I to nieraz starczy, żeby wiązać dany produkt z jego marką. Reklama zewnętrzna, ażeby była skuteczna, powinna więc obejmować minimum terminów oraz maksimum fragmentów ekspresywnych- billboardy katowice. Co więcej, w przypadku reklamy typu outdoor, wykorzystuje się regułę stopniowego napięcia – zatem zaczęcia kampanii od komunikatu, który intryguje, nęci swą tajemniczością. Kolejne reklamy muszą być spójnym rozwinięciem pierwszego, aż do końcowego komunikatu będącego rozwiązaniem sekretu.

Źródło: pixabay.com
Aktualnie technika daje wprost bezgraniczne możliwości kreacji reklamy outdoorowej. Outdoor, w dzisiejszych czasach, to już nie wyłącznie zwyczajne billboardy Katowice z zadrukowaną propozycją.
Pokazały się przykładowo trójwymiarowe, bądź „wystające” poza billboard elementy (2 bądź 3D) czy też inskrypcje typu day&night (zauważalne w nocy a także w ciągu dnia), natomiast dzięki cyfrowym mediom czy projektorom mamy możliwość wyświetlenia reklamy na budynkach, chodniku, i na pochmurnym niebie.
Jeżeli szukasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania związane z tą tematyką, to kliknij ten link i zobacz – z pewnością Cię to zainteresuje!
Aktualnie billboardy Gdynia można ujrzeć wszędzie- .